Läs mer
Under 15 år har Elisabeth gjort ett kanonjobb inom ekonomi och administration samt varit vårt trevliga ansikte utåt. När hon nu slutar och ger sig ut på nya utmaningar utanför Eskils så söker vi hennes efterträdare. Du kommer att tillhöra ett team med tre personer och du rapporterar till ekonomichefen.
Huvudsakliga ansvarsområden:
• Redovisning, bokslut, avstämningar samt lönehantering.
• Fakturering & Kundreskontra.
• Reception, telefonväxel och kök (tillsammans med Anna-Lena).
Vi söker dig som har gedigen erfarenhet av liknande arbete och som vill komma till ett härligt gäng som satsar hårt i en tuff men spännande bransch. Då vi nyligen bytt ekonomisystem till Microsoft Dynamics NAV är det meriterande om du har erfarenhet av detta. Vårt lönesystem är Kontek.
Läs mer om Eskils på www.eskils.se
Där kan du läsa mer om våra kärnvärden och hur vi vill att du skall vara som person.
Låter det intressant?
Skicka några rader så fort som möjligt om dig till vår Ekonomichef Henry på henry.lundback@eskils.se. Henry finns också tillgänglig för frågor på 070-659 70 59.